dr inż. Łukasz Wróblewski

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauki o zarządzaniu, muzyk, adiunkt w Katedrze Zarządzania i Inżynierii Produkcji WSB. Współpracował z New York Philharmonic czy The Metropolitan Opera, organizator przedsięwzięć artystycznych, autor publikacji poświęconych marketingowi i zarządzaniu w kulturze, w tym książki „Strategie marketingowe w instytucjach kultury”.

Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego oraz członek Rady Programowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury” organizowanej w Cieszynie. Od 2013 r. systematycznie prowadzi zajęcia dla dzieci w wieku 6-16 lat a także dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Kolekcjoner instrumentów astronawigacyjnych (własna kolekcja) oraz muzycznych (kolekcja instrumentów z ponad 60 krajów świata). Prowadzone wykłady: „Kolorowy świat Indian – życie i obyczaje Indian obu Ameryk”, „Od Astrolabium Kopernika po współczesny teleskop”.

dr inż. Łukasz Wróblewski

dr inż. Łukasz Wróblewski